24 juli: Puinbak

Lekker geslapen! Het weer ziet er goed uit en om 7.15 uur stappen we. Het pad loopt al snel richting gletsjer. We hebben nog nooit zo'n puinbak gezien. Echt niet normaal. Wat een rotsformaties! Zandduinen, ijs, puin, rotsen...hoe verzin je het. Het pad is niet moeilijk en stijgt geleidelijk. Wel is het snoeiheet, zo'n 22-25 graden. Wat een bizar landschap. We lopen in verwondering rond. De kampplek is stoer. Fabtastisch tussen al het puin gelegen. Ik kan wel om mij heen blijven kijken. De bergen met puntjes zien eruit als taarten met toefjes. Het is niet te beschrijven. Ik heb een hoofdpijntje. We zijn toch wat hoger (3800m) en het felle licht gedurende de hele dag hakt er toch in. Mijn snot en vreselijke gehoest zijn nog steeds niet over en ik denk dat dat ook niet meer zal gebeuren vanwege de hoogte. Kijken wat er gebeurt als we nog hoger komen - dan stop ik er een 2de antibiotica kuur in. Zus Mirjam is jarig hoera hoera. SMS sturen zit er echter niet in!

Geen opmerkingen: